Emci.dk leverer typisk indenfor 1-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Emci.dk´s grossister. Ved bestilling af lagervarer samt vaer som er angivet med 2 ugers levering, forbeholder Emci sig ret til at fremsende hele ordren samlet når alle varer er på lager.
Vi levere med GLS, Ups og PostNord til både Danmark og udland.
Reklamationsret:
Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl.
Varen sendes retur med fyldestgørende informationer i pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse.
Enhver tvist mellem Emci og kunden er underlagt dansk ret.
Fortrydelsesret:
Du har som kunde 365 dages fortrydelsesret når dine varer er bestilt via telefon eller internettet. Fortryder du dit køb, er der i din ordre vedlagt et returlabel- og returskema. Det vedlagte returskema skal udfyldes, så vi derved hurtigere kan ekspedere din returordre. Har du mistet dit returskema, kan den printes
her Varen skal returneres i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Du som kunde er forpligtet til selv at betale for returforsendelsen. I pakken er der vedlagt en returlabel som du kan benytte. Hvis du benytter denne bliver der fratrukket 39 kr. fra det refunderede beløb. Ordren skal indleveres i enten en GLS pakkeshop eller PostNords pakkeshop, alt afhængig af hvem der leverede ordren.
Vi overfører pengene tilbage indenfor 14 dage fra vi modtager returpakken. Du vil ikke modtage en mail fra os, når vi har refunderet pengene til dig.
Varereturnering:
Varereturnering skal ske til adressen:
Fashion Shopping
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
CVR: 31327369
Du må ikke sende varen retur pr. efterkrav.
Ombytning:
Hvis varen ønskes ombyttet til en anden størrelse eller vare, bedes du lave en ny ordre på webshoppen.
Reklamation:
Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende informationer med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse og notere tydeligt at det er en reklamation. Vi anbefaler at du benytter vedlagte returlabel, når varen sendes retur. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS eller PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Emci's webshop.
Oplysning om klagemuligheder:
Vi håber du vil tage fat i Emci først, og se om vi ikke kan finde en løsning, såfremt du har noget at klage over.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via
forbrug.dkEU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -
ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse
info@emci.dk